پاکسازی نقاط جرم خیز در اصفهان

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اشاره به کشف 18 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در اين طرح تصريح کرد: کشف 10 دستگاه خودرو مسروقه و 2 دستگاه دوچرخه مسروقه از ديگر نتايج اجراي اين طرح بود.

مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با محوریت کشف وسایل نقلیه مسروقه و دستگیری سارقان و متهمان متواری به اجرا گذاشته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۱۶ سارق و متهم متواری و کشف ۱۸ فقره سرقت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در این راستا مأموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و بررسی های همه جانبه موفق شدند ۱۶ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملا هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۱۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این طرح تصریح کرد: کشف ۱۰ دستگاه خودرو مسروقه و ۲ دستگاه دوچرخه مسروقه از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ بساطی در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: اجازه نخواهیم داد عده ای سود جو برای رسیدن به اهداف شوم خود آرامش و امنیت مردم را خدشه دار کنند.