هوشیاری تکاوران پلیس و کشف ۲۹ کیلو تریاک

تکاوران پليس مستقر در محدوده ايستگاه ايست و بازرسي شهيد امامی در شهرستان شهرضا حين کنترل محور مواصلاتي و تردد خودرو ها، به شخصي که به صورت پياده در حال دور زدن ايستگاه بازرسي بوده مشکوک شده و جهت بررسي بيشتر بلافاصله وارد عمل مي شوند.

یلدا توکلی: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۲۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک با هوشیاری تکاوران پلیس در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان شهرضا خبر داد. .
سرهنگ ” مهرداد فراشی “بیان داشت: تکاوران پلیس مستقر در محدوده ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی در شهرستان شهرضا حین کنترل محور مواصلاتی و تردد خودرو ها، به شخصی که به صورت پیاده در حال دور زدن ایستگاه بازرسی بوده مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر بلافاصله وارد عمل می شوند.
وی در ادامه گفت: متهم به محض رویت ماموران پلیس بدون توجه به اخطار های صادره قصد فرار از محل را داشت که در نهایت در یک اقدام ضربتی و هماهنگ، وی دستگیر و از کوله پشتی همراه متهم مقدار ۲۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت شهروندان مقابله می کند و اجازه نخواهیم داد عده ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.