نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اعلام اینکه معاونت مطبوعاتی درخصوص پرونده روزنامهنگاران بازداشتی، با مسئولان در تماس است، گفت: هر کدام از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دچار مشکل هستند، آن را مشکل خانواده فرهنگی خودمان میدانیم و موظف هستیم که آن را پیگیری کنیم. آیین ملی بزرگداشت روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار با حضور سیدابراهیم رئیسی ریاست جمهوری، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانههای عمومی کشور، تعدادی از اعضای فراکسیون فرهنگی مجلس و جمعی از کتابداران سهشنبه ۲۴ آبان در تالار وحدت برگزار شد.
محمدمهدی اسماعیلی بعد از این رویداد، در جمع خبرنگاران درباره پیگیری پرونده خبرنگاران بازداشت شده توضیح داد: این موضوع را دیدم، معاونت مطبوعاتی درخصوص پرونده روزنامهنگاران بازداشتی با مسئولان در تماس است. نه فقط روزنامهنگاران بلکه هر کدام از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دچار مشکل هستند، آن را مشکل خانواده فرهنگی خودمان میدانیم و موظف هستیم که آن را پیگیری کنیم.
اسماعیلی در بخشی از سخنان خود درباره کاغذی که توسط کارخانههای داخلی تولید میشود، بیان کرد: بخش عمده اقدامات برای تولید کاغذ داخلی توسط کارخانه کاغذسازی مازندران انجام شدهاست. کارخانه دیگری هم برای تولید کاغذ داخلی در شیراز شروع به کار کرده است. از این کارخانه بازدید حضوری کردم. کاغذهای تولیدی این کارخانه هم به چرخه تولید کاغذ داخلی اضافه خواهد شد. همه نیازهای کاغذ حوزه نشر و کتاب را برطرف خواهیم کرد.
پاویون شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریختهگری، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.
علی آبادی با بیان اینکه ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی، تامین شده و در حال حاضر برای جانبازان بالای 70 درصد کار در دست انجام است.
در میان میلیونها محتوای منتشرشده درباره همستر کامبت «راههای پیشرفت در بازی»، که کد مورس و کارتهای روزانه، را شامل میشود بیشترین میزان محتوای تولیدشده (با ۳۴ درصد) را به خود اختصاص دادند. ۲۴ درصد از کل این محتوا نیز مربوط به «دعوت به بازی و لینک» بوده است.
Δ