نفوذ سامانه ناپایدار از مناطق غربی اصفهان/افزایش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز چهارشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار از مناطق غربی شاهد بارش باران و گاه رعد و برق و رگبار در استان اصفهان خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا روز سه شنبه بر روی استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان شاهد آسمانی کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد هستیم.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه از روز چهارشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار از مناطق غربی شاهد بارش باران خواهیم بود، تاکید کرد: طی روز چهارشنبه تا اوایل روز پنج‌شنبه به تدریج در سایر نقاط استان نیز بارش باران، گاهی احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده دو تا سه درجه افزایش خواهد داشت، ابراز داشت: روز دوشنبه شاهد هوای صاف، گاهی افزایش ابر و وزش باد در شهر اصفهان هستیم.

علی عسگریان ابراز داشت: سه شنبه هوای اصفهان کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد همراه است و روز چهارشنبه نیز گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، بارش باران و احتمال رگبار و رعد و برق را شاهد هستیم.

وی ابراز داشت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما برای صبح فردا به هفت درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.