منطقه هفت سبز تر می شود

کاشت این گل‌ها در تمام پارک‌های محلی، رفیوژهای خیابان‌ها، گذرها و بلوارها، همچنین در محوطه باغ فدک انجام شده است.

کاشت ۱۰ هزار و ۱۵۰ اصله درخت و درختچه شامل درختانی از قبیل ملیا، زبان گنجشک، طاووسی، توت و نارون در سطح منطقه ۷ انجام شده و این روند روزانه رو به افزایش است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از نهضت کاشت گل، درخت و درختچه در فضای سبز و معابر این منطقه خبر داد و گفت: فضاهای سبز و محل عبور و مرور شهروندان همواره در ایجاد حس شادی و نشاط شهروندان و سلامت محیط زیست نقش بسزایی داشته است.

مهدی سلطان‌آقایی اظهار کر: در همین راستا و در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان ساکن در منطقه ۷ نسبت به کاشت انواع گل، درخت و درختچه به‌صورت گسترده در سطح منطقه اقدام شده است.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: کاشت ۱۰۲ هزار انواع گل‌های فصلی شامل بنفشه، میمون، شب بو، رعنا زیبا، آهار، همیشه بهار، استئوسپرموم لوبریا و ابری در سطح این منطقه انجام شده است.

سلطان‌آقایی ادامه داد: کاشت این گل‌ها در تمام پارک‌های محلی، رفیوژهای خیابان‌ها، گذرها و بلوارها، همچنین در محوطه باغ فدک انجام شده است.وی تصریح کرد: همچنین کاشت ۱۰ هزار و ۱۵۰ اصله درخت و درختچه شامل درختانی از قبیل ملیا، زبان گنجشک، طاووسی، توت و نارون در سطح منطقه صورت گرفته که این روند روزانه رو به افزایش است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: کاشت گل‌های فصلی و درختچه‌ها در سطح این منطقه به‌صورت مداوم و منظم برای زیبایی وزنده نگه‌داشتن فضای سبز درخور شأن مردم این منطقه انجام می‌شود.