مرگ راننده در واژگونی خودرو

رئيس پليس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: واژگونی خودرو پژو بر اثر سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه مرگ راننده را رفم زد.

حوالی بامداد و برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در محدوده خیابان همایونی شهرستان اصفهان، بلافاصله ماموران پلیس راهور به همراه نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: واژگونی خودرو پژو بر اثر سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه مرگ راننده را رفم زد.

سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: با حضور ماموران در محل و پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد خودرو پژو ۴۰۵ بر اثر بی احتیاطی راننده ، تخطی از سرعت مطمئنه وعدم توانایی وی در کنترل وسیله نقلیه واژگون که براثر آن، راننده دردم جان خود را از دست می دهد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطر نشان کرد: تمامی رانندگان وسایل نقلیه موظف به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و ماموران پلیس راهور نیز بدون کوچکترین اغماضی با هرگونه تخلفی به ویژه تخلفاتی که در وقوع تصادفات جرحی و فوتی تاثیرگذار باشند برخورد قانونی خواهد کرد.