مردم سلام؛ این بار از دریچه «محله دهنو»

رویکرد مدیریت شهری در این دوره شهری، به نفع مناطقی است که طی سال‌های گذشته از امکانات کمتری برخوردار هستند، بر این اساس محله‌محوری را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادیم

یلدا توکلی: چهارمین ویژه برنامه «مردم سلام» به منطقه دو اصفهان رسید تا اهالی این منطقه چند ساعتی را با شهردار شهرشان گپ‌وگفت کنند. این بار از هر محله یک نماینده انتخاب شده تا درخواست‌ها و مطالبات محله خود را بیان کند، یکی از نبود زمین ورزشی گفت و دیگری از نبود مسجد و فضای سبز، یکی از بافت فرسوده و بیمه ساختمانی و دیگری از آسفالت محله خود سخن گفت. شهردار هم قول داد به مطالباتی که در محدوده شهری قرار دارد رسیدگی کند و نتیجه آن را ظرف سه ماه آینده به اهالی این منطقه اعلام کند. پس از گپ‌وگفت سه ساعته شهردار با اهالی منطقه دو اصفهان اهالی به خصوص مادران شهید این محله و بانوان منطقه که کمتر فرصت صحبت کردند به دست آوردند دور شهردار جمع شدند و از خواسته‌های خود گفتند.

قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در جمع اهالی منطقه دو اصفهان گفت: رویکرد مدیریت شهری در این دوره شهری، به نفع مناطقی است که طی سال‌های گذشته از امکانات کمتری برخوردار هستند، بر این اساس محله‌محوری را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادیم. در این راستا بهترین، جوان‌ترین و فعال‌ترین مدیران را برای این مناطق شهری در نظر گرفتیم.

صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان نیز در چهارمین برنامه «مردم سلام» گفت: مدیریت شهری در دوره ششم همواره در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در سطح محلات تأکید داشته و بر این اساس از بودجه ۱۶۵ میلیارد تومانی شهرداری منطقه دو در سال ۱۴۰۱، ۸۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های محله محوری و رفع محرومیت است. وی افزود: امسال قصد داریم تحولات سال گذشته را در دل محلات ادامه دهیم و بر اساس پروژه‌های محله محور علاوه بر محلات دهنو و ولدان، به محله بابوکان نیز به صورت ویژه توجه کنیم.

هوشنگ ابراهیمی، معتمد محله بابوکان: مشکلات محله بابوکان سال‌های سال است که مردم و اهالی را اذیت می‌کند، یکی از این مشکلات نبود فرهنگسرا به عنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی ویژه جوانان است.

حجت‌الاسلام هاشمی، امام جماعت شهرک انصار المهدی (عج): از مهم‌ترین معضلات و مشکلات اهالی فرهنگ دوست و متدین این شهرک، نبود مسجدی در شأن آنها است

عبدالرسول ابراهیمی، نماینده محله ولدان: ورزش محلات را رونق دهید، در حال حاضر جوانان ما در روزهای تعطیل به ناکجا آباد می‌روند، برگزاری مسابقات ورزشی محلات می‌تواند به پیوند بین مردم محله و نشاط جوانان کمک شایانی کند.

علی جعفری، معتمد محله رسالت: مشکل اصلی محله رسالت به‌رغم جمعیت زیاد، نبود حمل‌ونقل عمومی و فضای سبز و همچنین زمین‌های بایر است که پس از چندین سال ساماندهی نشده و به محلی برای کارهای ناهنجاری تبدلی شده است.