مراقب بوق های میلیونی باشید

رئيس پليس راهور استان اصفهان با اشاره به افزايش جرايم رانندگي از 23 تيرماه اعلام کرد: در قانون ابلاغي هيئت وزيران براي بوق زدن نامتعارف جريمه يک ميليون توماني در نظر گرفته شده است.

براساس طرح جدید افزایش جرایم رانندگی که دولت سیزدهم برای کاهش تصادفات رانندگی آن را به پلیس راهور ابلاغ کرده و از ۲۳ تیرماه به اجرا گذاشته شده جریمه عبور از چراغ قرمز در کلانشهر ها به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. این تخلف در سایر شهر ها ۳۰۰ هزار تومان و در روستاها و راه های روستایی ۲۰۰ هزارتومان است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به افزایش جرایم رانندگی از ۲۳ تیرماه اعلام کرد: در قانون ابلاغی هیئت وزیران برای بوق زدن نامتعارف جریمه یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ علی اصغر زارع از جریمه یک میلیون تومانی برای بوق زدن نامتعارف خبر داد و گفت: بر اساس جدول جدید جرائم راهنمایی و رانندگی، برای بوق زدن نامتعارف مبلغ یک میلیون تومان جریمه تعیین شده است و بنابر این هر راننده ای که مرتکب تخلفات رانندگی شود با نرخ های جدید جریمه می شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ایجاد آلودگی صوتی توسط خودروها در قانون راهنمایی و رانندگی تخلف محسوب می شود و رقمی بین ۶۰ هزار تا یک میلیون تومان جریمه برای آنان در نظر گرفته شده است.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نه تنها به کاهش تصادفات و حفظ جان انسان ها کمک می کند، بلکه به کاهش آلودگی صوتی و حفظ آرامش شهر نیز منجر می شود. همواره به علائم راهنمایی و رانندگی توجه کنید و از بوق زدن بی مورد خودداری نمایید تا شهری ایمن و آرام برای همه داشته باشیم