مدیرکل راهداری استان اصفهان خبر داد افتتاح ۶۰ پروژه‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از افتتاح ۶۰ پروژه‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال در حوزه راهداری، حمل و نقل، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و سامانه‌های حمل و نقل هوشمند به بهره‌برداری می‌رسد. […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از افتتاح ۶۰ پروژه‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال در حوزه راهداری، حمل و نقل، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و سامانه‌های حمل و نقل هوشمند به بهره‌برداری می‌رسد.

 مهدی خضری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: براساس برنامه‌های استراتژیک و اولویت‌های تعریف‌شده در این اداره از جمله ساخت، ترمیم و اصلاح شبکه راه‌های استان اصفهان به ویژه اصلاح نقاط حادثه‌خیز، کلنگ‌زنی مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و راه‌اندازی مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین برای حفاظت از محیط زیست و تقویت ایمنی خودروها در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به مشکلاتی که امروز گریبان‌گیر پروژه‌های زیرساختی کشور است، افزود: با تلاش‌های انجام‌شده در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، تعداد زیادی از پروژه‌های تعریف‌شده از هفته دولت سال گذشته تاکنون به سرانجام رسیده و امروز شاهد بهره‌برداری از آن‌ها هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان این که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان نقش غیر قابل انکاری در توسعه اقتصاد استان اصفهان و کشور دارد، گفت:‌ حمل مواد اولیه و محصولات تولیدی کارخانجات و شرکت‌ها در بستر راه‌های استان اصفهان چرخه اقتصاد کشور را به گردش در می‌آورد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره توجه به ظرفیت‌های داخلی و بخش خصوصی  خاطرنشان کرد: کارنامه هفته دولت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان نمونه‌ای بارز از تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر دانش فنی و مهندسی ایرانیان است.

خضری رمز موفقیت به سرانجام رساندن پروژه‌ها و آغاز ساخت پروژه‌های جدید در موقعیت کنونی کشور را حاصل تلاش مجموعه دولتی همراه و همگام با بخش خصوصی دانست.

وی در پایان با اشاره به حجم تردد بار و مسافر در محورهای مواصلاتی استان اصفهان اذعان داشت: بهره‌برداران حقیق این پروژه‌ها مردم میهن اسلامی در سراسر کشور هستند.