مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان:

مجهزترین زمین‌ اسکیت شمال شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود

برای نخستین بار در منطقه ۸ شهرداری اصفهان به‌روزرسانی و بهره‌برداری از زمین‌های ورزشی با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.‌

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات زیرسازی و راه‌اندازی زمین اسکیت بوستان گل محمدی با مساحت ۱۳۴۴ مترمربع در غرب بوستان گل محمدی برای نخستین‌ بار در این منطقه از طریق فراخوان مشارکتی به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش اخبار اصفهان، حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا افزود: برای نخستین بار در منطقه ۸ شهرداری اصفهان به‌روزرسانی و بهره‌برداری از زمین‌های ورزشی با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.‌ وی ادامه داد، طبق مصوبه جدید شورای اسلامی شهر اصفهان، احداث و بهره‌برداری سالن‌ها و زمین‌های روباز ورزشی با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد، عملیات به‌روزرسانی زمین اسکیت بوستان گل محمدی نیز نخستین پروژه مشارکت با بخش خصوصی است که در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی‌بر «جهش تولید با مشارکت مردم» تصریح کرد: طبق مصوبه جدید کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، نحوه اجرای سالن‌ها و زمین‌های ورزشی محلی با مشارکت بخش خصوصی باید انجام شود.
محمدحسینی ادامه داد: سالن‌ها و زمین‌های روباز ورزشی که توسط شهرداری احداث و راه‌اندازی شده و جوانان و نوجوانان از آن استفاده می‌کنند، شامل این طرح است.
وی اضافه کرد: احداث و بهره‌برداری از چنین اماکنی که طبق استانداردها و صلاحیت‌ها پیش‌بینی شده باشد، باید از طریق اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه پیگیری شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به زمین اسکیت بوستان گل محمدی بیان کرد: این زمین با مساحت ۱۳۴۴ مترمربع در غرب بوستان گل محمدی قرار دارد که طبق درخواست ورزشکاران، نیاز به اصلاح و به‌روزرسانی داشت، در نهایت بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان برای نخستین بار در این منطقه از طریق فراخوان مشارکتی به بخش خصوصی واگذار شد.
محمدحسینی با بیان اینکه این مکان از به‌روزترین و مجهزترین زمین‌های اسکیت شمال شهر اصفهان خواهد بود، خاطرنشان کرد: عملیات زیرسازی و راه‌اندازی زمین اسکیت به‌دلیل استفاده دانش‌آموزان تا ابتدای شهریور سال جاری انجام می‌شود و عملیات احداث ساختمان اداری و سرویس‌های بهداشتی پس از آن انجام خواهد شد.