نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
دبیر چهارمین جشنواره ایدههای ارزش آفرین با اشاره به اینکه نیازهای فناورانه معدنی احصا شده است، گفت: ۳۰۰ ایده نواورانه را از دانشگاهیان و متخصصان جذب کردیم که در جهت فناوری در بخش صنعت و معدن است. به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «مجید وفاییفرد» روز سه شنبه در چهارمین جشنواره ایدههای ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی اظهار داشت: شورای سیاستگذاری این جشنواره در مردادماه امسال تشکیل شد که ۶ پیشرویداد را در دانشگاه های مختلف کشور برگزار کردیم که تاثیر بسزایی در جذب ایده های نوآورانه داشت. وی افزود: ۳۰۰ ایده نواورانه را از دانشگاهیان و متخصصان جذب کردیم که ۱۰۰ ایده وارد مرحله مصاحبه شدند و در نهایت ۲۰ ایده برتر شناخته و ۱۲ ایده شاخص معرفی شدند. دبیر چهارمین جشنواره ایدههای ارزش آفرین با اشاره به اینکه بحث داوری با حضور ۸۰ داور از سوی دانشگاه تهران انجام شده است، گفت: این جشنواره در ۱۰ محور نوآورانه و فناورانه برگزار شد. وی عنوان کرد: فقط پنج درصد شرکت های دانش بنیان معدنی هستند که ۱۲۰ مورد از آنها فعال هستند که با توجه به گستردگی بخش معدن متناسب نیست. وفایی فرد اضافهکرد: در گذشته حمایت از ایده ها کمتر بوده است، در حالی که در دنیا ایده ها و فناوری ها محرک بخش های اقتصادی هستند. وی با بیان اینکه ایمیدرو حمایت های خوبی از فناوران انجام میدهد، گفت: برنامه هایی به منظور همرسانی در جذب شرکت های دانش بنیان داریم. دبیر چهارمین جشنواره ایدههای ارزش آفرین خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان با ۲ چالش تامین مالی و توسعه بازار روبهرو هستند که در رفع مشکلات آنها قدم خواهیم برداشت.
پاویون شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریختهگری، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.
علی آبادی با بیان اینکه ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی، تامین شده و در حال حاضر برای جانبازان بالای 70 درصد کار در دست انجام است.
در میان میلیونها محتوای منتشرشده درباره همستر کامبت «راههای پیشرفت در بازی»، که کد مورس و کارتهای روزانه، را شامل میشود بیشترین میزان محتوای تولیدشده (با ۳۴ درصد) را به خود اختصاص دادند. ۲۴ درصد از کل این محتوا نیز مربوط به «دعوت به بازی و لینک» بوده است.
Δ