عاملان انتشار بوی نامطبوع در شمال اصفهان دستگیر شدند

عاملان این حادثه که مدیران یک شرکت تولیدی بودند ، پسماند شیمیایی واحد تولیدی خود را در فاضلاب نزدیک مناطق شمال کلانشهر اصفهان تخلیه کرده بودند

عاملان تخلیه پسماند شیمیایی در فاضلاب شهری و انتشار بوی نامطبوع هفته گذشته در شمال کلانشهر اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
یک منبع آگاه در فرماندهی انتظامی اصفهان به ایرنا گفت : عاملان این حادثه که مدیران یک شرکت تولیدی بودند ، پسماند شیمیایی واحد تولیدی خود را در فاضلاب نزدیک مناطق شمال کلانشهر اصفهان تخلیه کرده بودند.
وی که خواست نامش در خبر منتشر نشود ، افزود: عاملان این حادثه شناسایی و دستگیر شدند و پرونده این افراد به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
به گزارش ایرنا ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان هجدهم شهریور جاری در باره این حادثه گفت: با استشمام بویی شبیه گاز از سوی ساکنان نواحی شمال کلانشهر اصفهان از جمله رهنان، ملک‌شهر، خانه اصفهان و خیابان امام خمینی و تماس‌های متعدد با آتش‌نشانی و شرکت گاز، شناسایی عامل این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
منصور شیشه‌ فروش افزود: گزارش اولیه حاکی از این بود که مواد شیمیایی در یکی از فاضلاب‌های منطقه رهنان در شمال شهر اصفهان تخلیه و موجب انتشار بوی نامطبوع در مناطق مختلف شمال شهر شده بود.
شیشه‌فروش با بیان اینکه تاکنون چند مورد از اینگونه موارد در مکان‌های مختلف اصفهان رُخ داده و برخورد لازم نیز با عاملان آن صورت گرفته است، گفت: مُتصدیان کارگاه‌ها باید پسماندهای خود را برای امحاء در مناطق و سایت‌های مشخص شده تخلیه کنند ولی گاهی افراد سودجو ، آنها را در اراضی رها می‌کنند و سبب مزاحمت برای اهالی می‌شوند.
کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.