نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: ۱۱ قلم کالا در قالب طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی بین خانوادههای دهک یک تا هفت توزیع میشود و این کالابرگ ارتباطی به یارانههای نقدی مردم ندارد. میثم مداحی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی شارژ شده است. وی ادامه داد: این طرح به مدت سه ماه از هفدهم بهمن سال جاری تا هفدهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ اجرا میشود. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۱ قلم کالا درقالب اجرای این طرح توزیع میشود، اظهار داشت: این کالاها در فروشگاههای متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی توزیع میشود و کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* و برنامه کاربردی شما میزان اعتبار کالابرگ را برای کالا برگ به سرپرستان خانوار نشان میدهد. وی اضافه کرد: این اعتبار، هفدهم بهمن ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار مشمول طرح تخصیص پیدا کرده و افراد واجد شرایط تا پایان هر دوره و حداکثر در سه ماه آینده میتوانند با مراجعه با فروشگاههای مجاز نسبت به خرید اقدام کنند. مداحی خاطرنشان کرد: شهروندان نگرانی از بابت محدویت زمانی در استفاده از این طرح نداشته باشند و تا هفدهم هر ماه فرصت دارند که با مراجعه به فروشگاههای مجاز نسبت به خرید اقلام اقدام کنند. وی بیان کرد: پس از اعلان اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به هفدهم بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاهها و سردرگمی برخی شهروندان شده است که انتظار میرود سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.
پاویون شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریختهگری، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.
علی آبادی با بیان اینکه ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی، تامین شده و در حال حاضر برای جانبازان بالای 70 درصد کار در دست انجام است.
در میان میلیونها محتوای منتشرشده درباره همستر کامبت «راههای پیشرفت در بازی»، که کد مورس و کارتهای روزانه، را شامل میشود بیشترین میزان محتوای تولیدشده (با ۳۴ درصد) را به خود اختصاص دادند. ۲۴ درصد از کل این محتوا نیز مربوط به «دعوت به بازی و لینک» بوده است.
Δ