صنعت گردشگری جایگزین درآمدهای نفتی شود

علاوه بر گردشگران داخلی ، گردشگران خارجی نیز در سفر به کشور ما از ظرفیت‌های گردشگری ایران استفاده کنند و حال هر کسی که در ایران به سفر می‌رود باید خوب باشد
دریاوفایی : وزیر میراث فرهنگی در همایش گردشگری سبز که با با بیان این مطلب اظهار کرد: گردشگری حق همه است. گردشگری باید آسان باشد هر کس که سفر می‌رود باید حالش خوب باشد.
او گفت: اگر حال مردم خوب نباشد هیچ کاری در کشور نمی‌شود انجام داد. یکی از موضوعاتی که حال مردم را خوب می‌کند گردشگری است. علاوه بر گردشگران داخلی، گردشگران خارجی نیز در سفر به کشور ما از ظرفیت‌های گردشگری ایران استفاده کنند و حال هر کسی که در ایران به سفر می‌رود باید خوب باشد.
وزیر میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: به اعتقاد من گردشگری باید جای نفت بنشیند و از درآمدهای حوزه گردشگری باید به جای درآمدهای نفت استفاده کنیم. امروز هر وقت کمبود درآمد است همه نگاه‌ها به وزیر نفت است. از این رو اگر گردشگری جای نفت را بگیرد حتما این وزارتخانه هم نفس راحتی خواهد کشید.
ضرغامی خاطرنشان کرد: اگر همه دستگاه‌ها و بخش‌های خصوصی و دولتی کنار هم بیایند شاهد رونق هرچه بهتر حوزه گردشگری خواهیم بود.