شمارش معکوس برای تخفیف صدور پروانه و عوارض ساخت و ساز

این تخفیفات به منظور رفع بخشی از چالش ها و مشکلات فعالان اقتصادی و حوزه ساخت و ساز، حمایت از کسب و کارها، اشتغال آفرینی و جهش تولید در بخش مسکن و رونق ساخت و ساز شهری ارائه شده است.

آخرین روز مردادماه سال جاری آخرین فرصت بهره مندی مودیان و متقاضیان دریافت پروانه و گواهی ساختمان از تخفیفات ویژه عوارض شهرسازی است،
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از تمدید تخفیف ۳۵ درصدی صدور پروانه و عوارض ساخت و ساز تا پایان مردادماه در اصفهان خبر داد.

مرتضی حسام نژاد گفت: این تخفیفات به منظور رفع بخشی از چالش ها و مشکلات فعالان اقتصادی و حوزه ساخت و ساز، حمایت از کسب و کارها، اشتغال آفرینی و جهش تولید در بخش مسکن و رونق ساخت و ساز شهری ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه با پیشنهاد شهرداری اصفهان لایحه تخفیف پرداخت عوارض شهرسازی با در نظر گرفتن شیوه پرداخت نقدی با قید دو فوریت در جلسه صدوچهل‌ودوم شورای اسلامی شهر اصفهان مصوب شد، تصریح کرد: تخفیفات (پرداخت نقدی) مشمول پرداخت ۱۰۰ درصد نقد با ۳۵ درصد تخفیف با یک ماه تمدید تا پایان مردادماه و شیوه‌های تسهیل، تقسیط و تهاتر بدهی تا پایان شهریور برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان ادامه داد: اکنون در آستانه مرحله دوم تمدید ارائه تخفیفات عوارض شهرسازی با ۳۵ درصد بخشودگی تا ۳۱ مرداد ماه و تمدید این فرصت استثنایی برای متقاضیان، در تلاش هستیم تا با ارائه این تخفیفات، به کاهش هزینه تولید مسکن کمک کرده و امکان خانه دار شدن شهروندان اصفهانی را افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: این فرصت تنها تا پایان مردادماه ادامه دارد و شهروندان در صورت تمایل برای برخورداری از این طرح می توانند به مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برای پرداخت عوارض شهرسازی اقدام کنند.