زندگی و تجربه هایی برای آن 

بر اساس این طرح، تصاویری در گالری‌های شهری نصب و نمایش‌هایی با موضوع مذکور در چهارراه‌ها و تقاطع‌ها برای موتورسواران اجرا شده است.

کمپین «تجربه‌ای به قیمت زندگی» با همکاری اداره توسعه فرهنگ شهروندی، پلیس راهور، امور فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، صندوق بیمه خسارت بدنه و دادگستری و با هدف کاهش آمار تصادفات موتورسواران در اصفهان آغاز شده است.

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از تشکیل کمپینی با عنوان «تجربه‌ای به قیمت زندگی» با هدف کاهش آمار تصادفات موتورسواران در اصفهان خبر داد.

محمد پورمیدانی با اعلام این خبر گفت: بر اساس این طرح، تصاویری در گالری‌های شهری نصب و نمایش‌هایی با موضوع مذکور در چهارراه‌ها و تقاطع‌ها برای موتورسواران اجرا شده است. همچنین یک دستگاه اتوبوس به‌نام “اتوبوس سیار فرهنگ ترافیک” برای پلیس راهور طراحی شده که در آن، موتورسواران متخلف آموزش داده شده و پس از برگزاری آزمون، موتورها به آنها تحویل داده می‌شود.

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بخشی از مخاطبان این طرح دانش‌آموزانی هستند که به‌رغم نداشتن گواهینامه و کلاه ایمنی و فراگیری آموزش‌های لازم با موتور رانندگی می کنند. بنابراین تصاویر دریافتی از مرکز کنترل ترافیک مربوط به تخلفات موتورسواران در نمایشگرهایی که در جایگاه‌های سوخت نصب شده است، نمایش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در کوتاه مدت اثری ندارد، تاکید کرد: موتورسواران باید به مرور در سطح شهر عواقب تخلفات رانندگی خود را مشاهده کنند.