راه‌اندازی چرخ و فلک ۲۲۲ متری در اصفهان

اکنون به دنبال طراحی و فراهم‌سازی الزامات مورد نیاز راه‌اندازی چرخ و فلک ۲۲۲ متری تحت عنوان «چشم اصفهان» هستیم که در صورت عملی‌سازی آن یکی از بلندترین چرخ و فلک‌های دنیا در اصفهان احداث می‌شود که بخشی از اقدامات عملیاتی آن انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: به دنبال طراحی و فراهم‌سازی الزامات مورد نیاز راه‌اندازی چرخ و فلک ۲۲۲ متری تحت عنوان «چشم اصفهان» هستیم که در صورت عملی‌سازی آن یکی از بلندترین چرخ و فلک‌های دنیا در این کلانشهر احداث می‌شود.

نشست صمیمانه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با هدف تسهیلگری در توسعه ظرفیت‌های ورزشی، تفریحی و گردشگری برگزار شد.

 

  • به دنبال افزودن ظرفیت‌های جدید ورزشی هستیم

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در این نشست، اظهار کرد: این شرکت تاکنون بیشتر در حوزه توسعه ظرفیت‌های تفریحی از قبیل تله‌کابین، تله‌سی‌یژ و شهربازی شهر رویاها فعال بوده است در حالی که بخشی از مأموریت‌های این شرکت، توسعه ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی و سیاحتی است.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص پیش‌روی این شرکت، گفت: اکنون به دنبال طراحی و فراهم‌سازی الزامات مورد نیاز راه‌اندازی چرخ و فلک ۲۲۲ متری تحت عنوان «چشم اصفهان» هستیم که در صورت عملی‌سازی آن یکی از بلندترین چرخ و فلک‌های دنیا در اصفهان احداث می‌شود که بخشی از اقدامات عملیاتی آن انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های ورزشی خاص و با کیفیت بالا در اصفهان از دیگر دغدغه‌ها و برنامه‌های مدنظر این شرکت است، در این راستا به دنبال افزودن ظرفیت‌های جدید ورزشی در این مجموعه هستیم.

وی با بیان اینکه به منظور توسعه گردشگری و زیرساخت‌های آن نیازمند همراهی و تسهیل‌گری سازمان‌های ذی‌ربط هستیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همسوسازی قشر جوان، توسعه ظرفیت‌های تفریحی و سرگرمی در کلان‌شهر اصفهان ضروری است.

ساکت افزود: مهم‌ترین رویکرد کلان شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی جذب هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه سرمایه‌گذاری اماکن تفریحی و گردشگری است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه جوانان مهم‌ترین و اصلی‌ترین مخاطبان اقدامات تفریحی و گردشگری این شرکت هستند، تصریح کرد: این شرکت در مسیر توسعه ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی از حضور سرمایه‌گذاران در پهنه ابرسازه‌های تفریحی و گردشگری کلان‌شهر اصفهان استقبال می‌کند.

  • لزوم توسعه و هم‌افزایی زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست، اظهار کرد: توسعه ظرفیت‌های ورزشی و تفریحی ویژه جوانان و نوجوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در این راستا باید به دنبال توسعه و هم‌افزایی زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی با سازمان‌های مختلف متولی در کلان‌شهر و استان اصفهان باشیم.

وی با بیان اینکه باید در مسیر تحقق رویکردهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی گام ویژه‌ای در حوزه اقدامات عملی برداریم، افزود: طرح بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری به معنای تفکر پیرامون چگونگی عملکرد در ۴۰ سال آتی است از این رو باید نسبت به چگونگی پیشبرد امور با توجه به نیازمندی‌های قشر جوان، برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: باید تفکرات خود را به سمت حرفه‌ای‌گری هدایت کنیم تا بتوانیم خوراک فرهنگی مناسب را برای مردم و قشر جوان فراهم کنیم، منابع و سرمایه‌های هر کشور و هر شهری، جوانان آن هستند که باید به دنبال راهکارهای ویژه برای جذب و بهره‌مندی از ظرفیت آنها در لایه‌های مختلف جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از توسعه ظرفیت‌های ورزشی و گردشگری به منظور خدمت‌رسانی خلاقانه و متنوع به مردم و جوانان حمایت و به عنوان یکی از رویکردهای خود، این مهم را دنبال می‌کند.