مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اصفهان :

دفاتر خدمات مسافرتی اصفهان عملیات محور می‌شود

چابکی و سرعت عمل به‌ویژه در راستای ایجاد تورهای ورودی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های اداره کل از انجمن و اعضا آن است، لذا تلاش می‌کنیم تا با همکاری یکدیگر دفاتر خدمات مسافرتی اصفهان عملیات محور شود.

امیر کرم زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره خدمات مسافرتی از برنامه‌ریزی برای عملیات محور شدن دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد.

 کرم زاده گفت: با توجه به اینکه ۲۶۰ دفتر فعال خدمات مسافرتی بند ب زیرمجموعه این انجمن هستند، تلاش می‌کنیم در راستای رفع مشکلات آنان حداقل هر ۲۰ روز نشست تخصصی برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: چابکی و سرعت عمل به‌ویژه در راستای ایجاد تورهای ورودی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های اداره کل از انجمن و اعضا آن است، لذا تلاش می‌کنیم تا با همکاری یکدیگر دفاتر خدمات مسافرتی اصفهان عملیات محور شود.

او افزود: در نشست‌های بعدی امیدوارم اعضا هیئت‌مدیره تمامی پیشنهادها و مشکلات را دسته‌بندی کند و ضمن ارائه پیشنهادهای جدید، پیوست‌های قانونی مربوط به‌تمامی نهادهای ذی‌ربط را آماده نمایند تا سریعاً به سمت اخذ تصمیمات لازم در این زمینه حرکت کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تصریح کرد: آموزه‌های به‌روز، وجاهت بخشیدن به کمیته‌های رسیدگی به شکایات و بازرسی و همچنین کمیته نرخ‌گذاری از جمله اولین اقدامات در اولین روزهای حضورم در اصفهان بوده است.