دسترسی به امکانات ورزشی در محلات 

شهروندان از زمین‌های ورزشی بوستان‌ها استقبال خوبی داشتند و این فضاهای ورزشی در افزایش شادی و نشاط شهروندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان تأثیر بسزایی دارد.

پروژه مجموعه ورزشی باغ فدک با هزینه‌ای بالغ ‌بر سه میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در راستای دسترسی آسان شهروندان در محلات به اماکن مناسب ورزشی و تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش، طراحی ، احداث و به بهره ‌برداری رسید.

مهدی سلطان‌آقایی اظهار کرد: یکی از مطالبات همیشگی اهالی محله فدک، فراهم‌سازی فضاهای استاندارد ورزشی بوده، در این راستا پروژه مجموعه ورزشی و زمین چمن مصنوعی باغ فدک با مشارکت بخش خصوصی طراحی و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به مشخصات پروژه افزود: برای این پروژه حدود سه میلیارد تومان هزینه شده است، همچنین مساحت این مجموعه حدود ۳۰۰۰ متر مربع بوده و سه زمین فوتبال، یک زمین والیبال و بسکتبال و زمین بدمینتون در این مجموعه قرار دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال شامل دو زمین ۴۰ در ۲۰ متر و یک زمین ۳۴ در ۱۷ متر است، همچنین جنس کف زمین بدمینتون، والیبال و بسکتبال از کف‌پوش گرانولی است.

سلطان‌آقایی گفت: هدف از اجرای این پروژه‌ها، دسترسی آسان شهروندان در محلات به اماکن مناسب ورزشی و تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان کم ‌تحرکی در نسل جوان را خطری برای سلامت جامعه دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان از زمین‌های ورزشی بوستان‌ها استقبال خوبی داشتند و این فضاهای ورزشی در افزایش شادی و نشاط شهروندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان تأثیر بسزایی دارد، بنابراین لازم است رفع کمبودهای این حوزه مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

سلطان‌آقایی با اشاره به استقبال خوب مدارس فوتبال از این زمین گفت: تا کنون مدارس فوتبال با حضور ۴۰۰ بازیکن از این مجموعه استفاده کرده‌اند، همچنین این مجموعه مورد استقبال عموم شهروندان قرار گرفته است .

وی با بیان اینکه این پروژه به‌صورت مشارکتی انجام شده است، افزود: این اولین طرح ورزشی مشارکتی  منطقه است که  در سه ماه گذشته به مرحله بهره‌برداری رسیده و دو طرح ورزشی مشارکتی دیگر نیز در دست بررسی و طراحی اولیه است  که خبرهای خوب آن ها به زودی اطلاع رسانی خواهد شد .