دزدها به خیار و گوجه هم رحم نکردند

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامي، 5 سارقي که اقدام به سرقت محصولات سيفي از مزارع اين شهرستان مي کردند با اعتراف به 5 فقره سرقت دستگير شدند.

در پی دریافت گزارش هایی از سرقت محصولات مزارع سیفی در حوزه پاسگاه انتظامی مورچه خورت بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این پاسگاه قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی، ۵ سارقی که اقدام به سرقت محصولات سیفی از مزارع این شهرستان می کردند با اعتراف به ۵ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت در این رابطه با فعال سازی واحدهای گشت در نهایت مأموران در ساعات نیمه شب هنگام گشت زنی هدفمند اطراف یکی از مزارع کشاورزی متوجه حضور مشکوک یک دستگاه وانت کنار در محل شده و سریعا وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: با حضور سریع مأموران ۵ سارقی که در حال سرقت از یک مزرعه و بارگیری محصولات آن به داخل وانت بودند در عملیاتی دقیق دستگیر شدند.

سرهنگ کیان مهر خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۵ فقره سرقت محصولات از مزارع دیگر طی شب های قبل اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به تحویل سارقان به مرجع قضائی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند