حواله های جعلی مردم را گرفتار کرد

سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم در پوشش فردی با نفوذ در یکی از شرکت های خودرو سازی با ترفند فروش خودرو بدون قرعه کشی شهروندان را فریب داده و بادریافت وجه خودرو در قبال ارائه حواله های جعلی مبلغ 100 میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری و متواری شده است.

فردی که با ارائه حواله های جعلی خودرو مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد و اعلام شکایت مبنی بر این که فردی با وعده فروش خودرو از آن ها کلاهبرداری کرده،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم در پوشش فردی با نفوذ در یکی از شرکت های خودرو سازی با ترفند فروش خودرو بدون قرعه کشی شهروندان را فریب داده و بادریافت وجه خودرو در قبال ارائه حواله های جعلی مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که تاکنون ۳۰ شاکی در این رابطه به پلیس مراجعه و طرح شکایت کرده اند گفت: با تلاش و اقدامات شبانه روزی مأموران متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.