نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
در هفتههای گذشته طبق یک رأی قضایی، ادارهکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به عنوان مالک خانه هنرمندان شناخته شد و سند مالکیت این عمارت مهم هنرمندان را به دست آورد. این عمارت در پارک ایثارگران برای بیش از ۲۰ سال تحت نظر حوزه هنری به عنوان “خانه هنرمندان اصفهان” فعالیت میکرد لذا این تغییر مالکیت باعث واکنشهای اعتراضی گسترده هنرمندان شد.
پس از کش و قوسهای فراوان در هفتههای گذشته بین رئیس حوزه هنری اصفهان و مدیرکل بنیاد شهید استان چندین جلسه مشترک برگزار شد و حتی جلساتی در تهران و در سطح بالاتر برای تعیین تکلیف این خانه برگزار شد. جلساتی که از خروجی آن اطلاع دقیقی وجود ندارد، اما مهدی احمدیفر، رئیس حوزه هنری اصفهان و داریوش وکیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان میگویند: “نتایج خوبی حاصل شده است”.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در تازهترین گفتوگوی خود با خبرنگار ایمنا درباره آخرین تصمیمگیریها برای خانه هنرمندان، اظهار کرد: بنیاد شهید با اساتید حوزه هنری در تعامل است و در خصوص خانه هنرمندان صحبتهایی شده که به اتفاقات خوبی برسیم. خانه هنرمندان بدون هیچ تغییر کاربری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
وکیلی افزود: رسالت بنیاد شهید ارتقای فرهنگ است و خانه هنرمندان نیز یک مجموعه فرهنگی است به همین علت هیچ تغییر کاربری در خانه هنرمندان رخ نمیدهد. با رئیس حوزه هنری اصفهان مکاتبه شده و طی دو روز آینده جلسهای برگزار خواهد شد. مجموعه خانه هنرمندان یک مجموعه فرهنگی است و دغدغه هنرمندان انجام فعالیت هنری است که بنیاد شهید هم کار فرهنگی انجام میدهد.
پاویون شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریختهگری، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.
علی آبادی با بیان اینکه ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی، تامین شده و در حال حاضر برای جانبازان بالای 70 درصد کار در دست انجام است.
در میان میلیونها محتوای منتشرشده درباره همستر کامبت «راههای پیشرفت در بازی»، که کد مورس و کارتهای روزانه، را شامل میشود بیشترین میزان محتوای تولیدشده (با ۳۴ درصد) را به خود اختصاص دادند. ۲۴ درصد از کل این محتوا نیز مربوط به «دعوت به بازی و لینک» بوده است.
دیدگاه بسته شده است.