تضمین آینده کشور با مشارکت گسترده و انتخاب درست مردم صورت می گیرد

مشارکت نکردن و یا انتخاب نادرست و اشتباه می تواند زیان های جبران ناپذیری به کشور وارد کند لذا تاکید جدی داریم که مردم در انتخاب خود دقت کنند و بهترین فرد را برای اداره کشور برگزینند.

استاندار قزوین گفت: با اختیارات گسترده رئیس جمهور در مدیریت اجرایی کشور از مردم انتظار داریم با مشارکت گسترده و انتخاب دقیق و درست، آینده کشور را تضمین کنند.

به گزارش ارسالی خبرنگار،پورکاظم از قزوین، قزوین،محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین؛ با حضور در ستاد مرکزی انتخابات در استانداری در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و از حضور خبرنگاران در شعب اخذ رای برای انعکاس این رویداد مهم تشکر و قدردانی کرد و اظهارداشت: خوشبختانه از عصر امروز میزان حضور مردم رو به افرایش است و امیدواریم در ساعات باقیمانده شاهد مشارکت بیشتری باشیم.

اعلایی گفت: از این که خبرنگاران در انعکاس خبرهای مربوط به انتخابات پرشور و نشاط و حضور مردم در صندوق های رای و تلاش دست اندرکاران و مجریان برگزاری همت کرده اند سپاسگزاریم.

وی بیان کرد: بیش از ۲۵ هزار نفر دست اندرکار این انتخابات هستند و بسیاری مانند نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و سربازان گمنام در سپاه و بسیج و نیروی انتظامی درصدد برقراری امنیت این رویداد هستند که جای قدردانی دارد.

استاندار قزوین یادآورشد: بدلیل بلوغ فکری و سیاسی مردم استان قزوین خوشبختانه نگاه حاکم بر فضای استان نیز توام با خردورزی و عقلانیت و اندیشه بوده و شاهد انتخاباتی هستیم که نماد بارز نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

عالیترین مقام اجرایی کشور در استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه با پیش بینی شعب اخذ رای ثابت و سیار امکان رای گیری از همه افراد واجد شرایط در شهرها و روستاها مهیا شده و هیچ مشکلی دررای گیری نداریم و همچنان در شعب اخذ رای منتطر حضور مردم هستیم تا رای خود را به صندوق بیندازند.

از مردم دعوت می کنیم در شعب اخذ رای حاضر شوند

اعلایی بیان کرد: در ساعات باقیمانده همچنان از مردم استان دعوت می کنیم در شعب اخذ رای حاضر شده و رای خود را به صندوق بیندازند و حماسه حضور را تکرار کنند و آینده بهتری را برای کشور رقم بزنند.

وی اظهار داشت: انتخابات به دلیل نقش دولت در تعیین سرنوشت کشور مهمترین رویدادی است که برگزاری آن توسط دولتها انجام می شود اما نقش مردم در آن حیاتی است و باید دانست با توجه به اختیاراتی که رئیس جمهور در عرصه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی دارد انتخاب ما بسیار مهم است لذا باید در انتخاب خود دقت کنیم که این همه مسئولیت و اختیار را به چه فردی می سپاریم.

استاندار قزوین در پایان یادآور شد: مشارکت نکردن و یا انتخاب نادرست و اشتباه می تواند زیان های جبران ناپذیری به کشور وارد کند لذا تاکید جدی داریم که مردم در انتخاب خود دقت کنند و بهترین فرد را برای اداره کشور برگزینند.