تشکیل پرونده قاچاق موتوری

پليس قاطعانه با هرگونه فعاليت مجرمانه در زمينه قاچاق برخورد مي کند و از شهروندان نيز انتظار داريم هرگونه اخبار و اطلاعات در اين خصوص را از طريق تماس با شماره110 به پليس اطلاع دهند.

در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران کلانتری۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه موتور سیکلت سنگین فاقد پلاک مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در دراین شهرستان خبر داد.
سرهنگ هادی کیان مهر با بیان این که در بررسی های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق بوده و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در با اشاره به این که در این رابطه پرونده ای تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.