تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن برای متقاضیان روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در سال جاری متقاضیان روستایی و شهرهای با جمعیتی کمتر از ۲۵ هزار نفر, می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بهره مند شوند. غلامحسین خانی، اظهار کرد: افرادی که در گلشهر اقدام به ساخت و ساز خانه‌های مسکونی کردند برای اخذ سند به بنیاد مسکن مراجعه […]

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در سال جاری متقاضیان روستایی و شهرهای با جمعیتی کمتر از ۲۵ هزار نفر, می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بهره مند شوند.

غلامحسین خانی، اظهار کرد: افرادی که در گلشهر اقدام به ساخت و ساز خانه‌های مسکونی کردند برای اخذ سند به بنیاد مسکن مراجعه کنند. همچنین بخشی از زمین‌ها در گلشهر بر اساس بخشنامه‌هایی که بنیاد مسکن دارد باید به مردم واگذار شود که قرار شد با امور مربوط به زمین در دفتر مرکزی در تهران مکاتبه‌ای داشته باشیم تا در این واگذاری مردم از خدمات بهتری در راستای اخذ اسناد مالکیت خود بهره‌مند شوند که نتیجه این مکاتبه نهایتاً تا یک ماه آینده به فرماندار گلپایگان اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان سالانه حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی از تسهیلات خاص بهره مند می‌شوند، ادامه داد: بنیاد مسکن در روستاها از طریق اعتبارات تملک دارایی، استانی، ملی و… طرح‌های هادی را اجرا می‌کند. همچنین از سال ۸۴ تاکنون برای مساکن روستایی تسهیلات ارزان قیمتی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در سال جاری متقاضیان روستایی و شهرهای با جمعیتی کمتر از ۲۵ هزار نفر می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند، اما با قول‌هایی که در شورای عالی مسکن داده شده است، انتظار داریم مبلغ تسهیلات به ۲۰۰ میلیون تومان ارتقا یابد.