تردد غیرضروری در سطح شهر و استان اصفهان ممنوع است

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان گفت: تردد غیرضروری در شهر اصفهان و سفرهای بین شهری تا ۳۰ فروردین ماه با جریمه همراه است.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین مصوبات ستاد استانی پیشگیری با کرونا اظهار داشت: تا بیستم فروردین ماه تردد بین شهری و غیربومی ممنوع و با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو همراه است؛ تردد تنها در همان شهر و در مواقع ضروری مجاز خواهد بود و بعد از تصویب ستاد ملی تا ۳۰ فروردین ماه تمدید خواهد شد.

وی افزود: صنوف پیوست یک که در پیوند با مایحتاج و کالاهای اساسی و ضروری هستند مجاز به فعالیت هستند و مابقی تعطیل خواهند بود.

آموزش از طریق مجازی ادامه خواهد داشت

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان با بیان اینکه تصمیم برای بازگشایی آموزش و پرورش و دانشگاه ها در قالب پیشنهاداتی عرضه شده است، تصریح کرد: آموزش از طریق مجازی ادامه خواهد داشت و با تایید نهایی توسط ستاد ملی از پانزدهم اردیبهشت ماه به صورت تدریجی متناسب با میزان جمعیت دانش آموزی و میزان بیماری در شهرستان ها به صورت مرحله ای به بازگشایی اقدام خواهیم کرد.

وی ابراز داشت: روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه با اعمال ستاد استانی تردد در استان کنترل شد و در ادامه نیز با اعمال طرح زوج و فرد از در منازل ترددهای غیرضروری در شهر با جریمه همراه خواهد شد.

غلامی به برگزاری بیست و سوم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان در روز یکشنبه اشاره کرد و گفت: فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن می تواند زنجیره انتقال این ویروس را بشکند که نیازمند همکاری و پایبندی به مسئولیت اجتماعی شهروندان است.