مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان خبر داد:

تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تملک صحرای پرتمان در سال جاری

این عملیات از سال‌های گذشته تاکنون بیش از ۳,۹۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته است، همچنین برای سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه به این امر اختصاص یافته است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: بودجه تملک پروژه صحرای پرتمان در سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال شامل فضای سبز ۲۷ هکتاری و معابر ۶۰، ۴۵ و ۳۶ متری است که در مرحله آزادسازی قرار دارد.

حسن محمدحسینی با اعلام این خبر گفت: محدوده ۹۸ هکتاری پرتمان از شمال به خیابان رزمندگان، از جنوب به بزرگراه شهید ردانی‌پور، از غرب به خیابان امام خمینی (ره) و از شرق به خیابان رباط متصل می‌شود.
او افزود: با تصویب طرح پیشنهادی شهرداری اصفهان و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و طبق کمیسیون ماده ۵، محدوده ۹۸ هکتاری پرتمان تعیین تکلیف شد و برابر طرح‌های تصویب شده این کمیسیون، احداث محدوده‌هایی با خدمات ورزشی، آموزشی، فضاهای سبز، بهداشتی و فرهنگی برای آن در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات آزادسازی۵۶ پلاک از مجموع ۲۳۲ پلاک محدوده پرتمان با پیشرفت ۱۵ درصدی انجام شده است، اظهارکرد: این عملیات از سال‌های گذشته تاکنون بیش از ۳,۹۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته است، همچنین برای سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه به این امر اختصاص یافته است.

او با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام در محله پرتمان گفت: با تخصیص ۲۷ هکتار از اراضی پرتمان به فضای سبز شهری، احداث خیابانی به عرض ۶۰ متر در امتداد خیابان آیت‌الله صادقی، احداث خیابان‌هایی به عرض ۳۶ و ۴۵ متر و ساماندهی خیابان شهید شیرانی در دستور منطقه قرار گرفته است.
او با تاکید بر اینکه محله پرتمان ظرفیت های بسیار قابل توجهی برای سرمایه گذاری دارد، خاطرنشان کرد: از مالکان یکه سال‌ها پیگیر وضعیت ملک خود در این محله بوده‌اند، دعوت می‌شود با مراجعه به شهرداری منطقه ۸ موقعیت ملک موردنظر خود را مشخص و تعیین تکلیف کنند.