نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی با بیان این خبرگفت: با توجه به اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان هرسال زمان بین دو مناسبت روز حمل و نقل عمومی تا روز هوای پاک، برنامه هایی برگزار می کند، اداره توسعه فرهنگ شهروندی نیز در همین راستا به ارائه طرح هایی در خصوص آداب […]
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی با بیان این خبرگفت: با توجه به اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان هرسال زمان بین دو مناسبت روز حمل و نقل عمومی تا روز هوای پاک، برنامه هایی برگزار می کند، اداره توسعه فرهنگ شهروندی نیز در همین راستا به ارائه طرح هایی در خصوص آداب استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در قالب تبلیغات شهری پرداخته است.
احمد رضایی اظهار داشت: امسال از ۲۶ آذر تا ۲۹ دی موضوع تاکسی و تاکسیران ها، آداب سوار شدن مسافر در تاکسی و رعایت مسائل اجتماعی و فرهنگی در جمع مسافران از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه طرح های گرافیکی این ماه تبلیغات شهری با عنوان “سواره های پیاده” ارائه شده، افزود: پیاده به کسی می گویند که به لحاظ فکری متوجه موضوع نیست باید اصولی را رعایت کند و زمانی که سوار تاکسی می شود با موبایل بلند صحبت می کند، ماسک نمی زند و به حد قانونی خود قانع نیست.
وی تصریح کرد: این چهار طرح کاریکاتوری با چاشنی طنز آمیخته شده که از ۱۴دی ماه بر روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری در سطح شهر اصفهان نصب شده و مورد توجه شهروندان قرار می گیرد.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت طرح های تبلیغات شهری می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.
پاویون شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریختهگری، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.
علی آبادی با بیان اینکه ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی، تامین شده و در حال حاضر برای جانبازان بالای 70 درصد کار در دست انجام است.
در میان میلیونها محتوای منتشرشده درباره همستر کامبت «راههای پیشرفت در بازی»، که کد مورس و کارتهای روزانه، را شامل میشود بیشترین میزان محتوای تولیدشده (با ۳۴ درصد) را به خود اختصاص دادند. ۲۴ درصد از کل این محتوا نیز مربوط به «دعوت به بازی و لینک» بوده است.
Δ