مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳

با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و به‌منظور دسترسی آسان شهروندان به بازارهای میوه و سبزیجات و کمک به تنظیم بازار، ایجاد بازارهای میوه و سبزیجات در نقاط مختلف شهر در سال جاری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: تا پایان تابستان سال جاری از چهار بازار میوه در نقاط مختلف شهر اصفهان بهره‌برداری می‌شود.

امیرحسین ماه‌آورپور با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و به‌منظور دسترسی آسان شهروندان به بازارهای میوه و سبزیجات و کمک به تنظیم بازار، ایجاد بازارهای میوه و سبزیجات در نقاط مختلف شهر در سال جاری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
او با اشاره به اینکه در سال گذشته چهار بازار میوه در مجموعه شهید کشوری، سپاهان‌شهر، منطقه ۱۲ و بلوار ایمان در منطقه ۱۴ به بهره‌برداری رسید، افزود: در جانمایی این بازارها به مسائل ترافیکی توجه شده است تا طعم شیرین این خدمات در کام شهروندان اصفهان ماندگار باشد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه تا پایان تابستان سال جاری چهار بازار میوه دیگر در نقاط مختلف شهر اصفهان بهره‌برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقمندان به سرمایه گذاری در این حوزه می‌توانند پیشنهادهای خود را به سازمان ارائه کنند.