نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر با بیان اینکه در سال جاری حدود ۱۸۰ پروژه جدید در محلات هدف سال گذشته و ۱۴ محله جدید برای انجام پروژههای محلهمحور انتخاب شده است، گفت: در مجموع ۲۵۰ پروژه و اقدام امسال برای محلههای کمبرخوردار شهر اصفهان برنامهریزی شده است.
احمد نواب در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موضوع محلهمحوری و تشکیل میز محلات در شهر اصفهان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محلهمحوری، به دستور شهردار اصفهان، میز محلات با مدیریت شخص وی در شهرداری شکل گرفت و تمام معاونان شهردار و مدیران مناطق پانزدهگانه در آن حضور دارند تا بتوانیم با ارتقای محلات نصفجهان، زمینه زندگی بهتر شهروندان را فراهم کنیم.
وی افزود: طرحها و پروژههای محلهمحوری در چهار محور اقتصادی، مباحث زیستمحیطی، مباحث فرهنگی و توسعه عمرانی برنامهریزی شده است.
مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر تصریح کرد: سال گذشته حدود ۲۷۰ پروژه و اقدام در ۳۰ محله منتخب از محلههای کمبرخوردار شهر اصفهان به خوبی پیش رفت و شاهد بودیم که بسیاری از پروژهها به مرحله انجام رسید و بعضی از این پروژهها به سال جاری موکول شد که بیشتر آنها طی سه ماهه نخست ۱۴۰۲ تکمیل شد.
وی ادامه داد: بعضی پروژهها به دلیل وجود موانع فرا سازمانی و لزوم همکاری سایر دستگاهها به تأخیر افتاد که امیدواریم بتوانیم تمام پروژهها را طبق برنامهریزی انجام شده، محقق کنیم.
نواب با بیان اینکه در سال جاری حدود ۱۸۰ پروژه جدید در محلات هدف سال گذشته و ۱۴ محله جدید برای انجام پروژههای محلهمحور انتخاب شده است، افزود: در مجموع ۲۵۰ پروژه و اقدام امسال برای محلههای کمبرخوردار شهر اصفهان برنامهریزی شده است.
پاویون شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریختهگری، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.
علی آبادی با بیان اینکه ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی، تامین شده و در حال حاضر برای جانبازان بالای 70 درصد کار در دست انجام است.
در میان میلیونها محتوای منتشرشده درباره همستر کامبت «راههای پیشرفت در بازی»، که کد مورس و کارتهای روزانه، را شامل میشود بیشترین میزان محتوای تولیدشده (با ۳۴ درصد) را به خود اختصاص دادند. ۲۴ درصد از کل این محتوا نیز مربوط به «دعوت به بازی و لینک» بوده است.
Δ