برق طلا چشم قاتل را کور کرد

ا تلاش ماموران پليس آگاهي و استفاده از فناوري هاي نوين کشف جرم و تجهيزات هوشمند و با بررسي شواهد و قرائن که از سرقت طلاجات مقتول گواهي مي داد توانستند در کمتر از 20 ساعت هويت قاتل که يک زن 48 ساله بود را شناسايي و او را در منزلش طي يک عمليات برق آسا و غافلگيرانه دستگير کنند .

یلدا توکلی: فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل دو زن سمنانی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد .

سردار جلیل موقوفه ئی گفت : طی اعلام یک فقره قتل پیرزن ۸۱ ساله با ضربات چاقو در یکی از محله های سمنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود : با تلاش ماموران پلیس آگاهی و استفاده از فناوری های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از سرقت طلاجات مقتول گواهی می داد توانستند در کمتر از ۲۰ ساعت هویت قاتل که یک زن ۴۸ ساله بود را شناسایی و او را در منزلش طی یک عملیات برق آسا و غافلگیرانه دستگیر کنند .

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهمه بخشی از طلاهای مقتول کشف شد و بخش دیگری از طلاهای وی که توسط متهمه در یکی از طلافروشی ها به فروش رسیده بود نیز پیدا شد ؛ اذعان داشت : این پایان ماجرا نبود و کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی مجدد شیوه و شگرد در پرونده قتلی مشابه در سال گذشته و اشتراکات دو پرونده و در کنار هم گذاشتن پازل های آن اتفاق هولناک ، به متهمه مظنون شدند و با بازجویی های فنی و تخصصی ماموران از این زن قاتل ، وی در مقابل مستندات و ادله پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و به قتل یک پیرزن ۸۲ دیگر در یکی از محله های جنوبی سمنان در سال گذشته اعتراف کرد .

سردار موقوفه ئی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از این اعمال شنیع را وسوسه شدن برای سرقت طلاهای آن پیرزن ها عنوان کرد، اظهار داشت : پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات در خصوص جرایم احتمالی دیگر توسط قاتل همچنان ادامه دارد .

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه خاتمه حیات یک فرد برای پلیس بسیار حائز اهمیت است و رسیدگی به جرایم خشنی که افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده و آرامش جامعه را مختل می کند از اولویت های کار پلیس می باشد ؛ تاکید کرد : به مردم شریف استان اطمینان می دهیم نسبت به کشف پرونده های جرایم خشن و به ویژه قتل بسیار دغدغه مند هستیم و کار پلیس تا به نتیجه رسیدن پرونده تعطیل بردار نخواهد بود .#