برق دزدی عاقبت نداشت

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از شناسایی و دستگيري 2 سارق کابل برق با 15 فقره سرقت در عمليات کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان فريدن خبرداد.

در پی وقوع سرقت های متعدد کابل برق در شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق کابل برق با ۱۵ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدن خبرداد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: کارآگاهان پس از بررسی میدانی صحنه های وقوع جرم و جمع آوری سرنخ های موجود و با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی هر ۲ نفر را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات کارآگاهان پلیس به ۱۵ فقره سرقت کابل از شبکه های برق شهری اقرار کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به این که ارزش اموال مسروقه توسط این افراد ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند