مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان:

بازگشایی خیابان اطشاران تا دهه مبارک فجر

عملیات احداث خیابان اطشاران به طول ۵۰۰ متر و عرض ۳۶ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

احداث و بازگشایی خیابان اطشاران از مطالبات چندساله اهالی این محله بود که به دلیل مشکلات قانونی متوقف مانده بود و با رفع موانع از طریق کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهرسازی و معماری در سال گذشته به تصویب رسید.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث خیابان اطشاران به طول ۵۰۰ متر و عرض ۳۶ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

محمد صیرفی‌نژاد گفت: عملیات احداث خیابان اطشاران به طول ۵۰۰ متر و عرض ۳۶ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این، برنامه‌هایی برای ارتقای کیفی محله و بازآفرینی فضاهای شهری از جمله بازسازی پارک محله، احداث سرویس بهداشتی در مقابل امامزاده و اجرای دیوارنگاره‌ها در حال انجام است