کاهش چشمگیر جرایم خشن و سرقت در اصفهان 

امنیت و آرامش جامعه با همکاری و مشارکت

همکاری و تعامل پلیس و دستگاه قضائی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و قطعاً با این همکاری و تعاملات می توانیم خدمات بهتری و با کیفیت تری را به مردم ارائه کنیم.

برقراری امنیت و آرامش در جامعه نیازمند همکاری ومشارکت همه دستگاه ها و نهادهای مسئول است .

“سید محمد موسویان” دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در دیدار فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم و هدفی جز اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نداریم افزود : ما در حوزه دادستانی تلاش می کنیم تا از طریق تعامل و همکاری با ضابطان قضائی عدالت را در جامعه برقرار کرده و رضایت مردم را بدست آوریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه با اشاره به کاهش چشمگیر جرایم خشن و جرم سرقت در اصفهان از زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی در برقراری امنیت و آرامش مردم قدردانی کرد.

سردار حمید عینقیان پور هم در این دیدار ضمن تبریک ایام عید ولایت، سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ۱۳۶۰، شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش هفته قوه قضائیه را به وی و سایر مسئولان دستگاه قضائی تبریک گفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برقراری امنیت و آرامش در جامعه نیازمند همکاری ومشارکت همه دستگاه ها و نهادهای مسئول است گفت: همکاری و تعامل پلیس و دستگاه قضائی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و قطعاً با این همکاری و تعاملات می توانیم خدمات بهتری و با کیفیت تری را به مردم ارائه کنیم.