اسکان اضطراری ۵ خانواده بی خانمان در روستای سُه

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۵ خانواده‌ای را که در روستای سُه بی خانمان شدند، اسکان اضطراری می‌دهد. رییس ستاد مدیریت بحران کشور در نشستی برای بازسازی خسارات سیل تابستان در شاهین شهر و میمه گفت: ۴ هزار و ۳۵۱ خانه روستایی و هزار و ۱۵۱ خانه شهری در سیل تابستان تخریب شدند. محمد حسن نامی […]

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۵ خانواده‌ای را که در روستای سُه بی خانمان شدند، اسکان اضطراری می‌دهد.

رییس ستاد مدیریت بحران کشور در نشستی برای بازسازی خسارات سیل تابستان در شاهین شهر و میمه گفت: ۴ هزار و ۳۵۱ خانه روستایی و هزار و ۱۵۱ خانه شهری در سیل تابستان تخریب شدند.

محمد حسن نامی با بیان اینکه هزار میلیاردتومان دولت که به عنوان تنخواه، سهمی از این مشخص شده حدود یه هفته قبل تصویب کرد و در بسیاری از استان‌ها پرداخت شده است افزود: هفته آینده به دولت پیشنهاد می‌شود بخشی از آن را به صورت بلا عوض و بخشی تملکی و بخشی هزینه‌ای هست که همه به استان‌هایی که آسیب دیدند، واگذار خواهد شد.

رییس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: در سیل تابستان امسال روستای سُه در شاهین شهر و میمه بیشترین خسارت را دید و به راه‌های ارتباطی، قنوات و مزارع و باغات شمال شهرستان هم آسیب وارد شد.

محمد رضا کاظمی تبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: ساخت سه پل به وسیله اداره راهداری و تأمین اعتبارات سازمان مدیریت بحران کشور تصویب شد، ۲۰ قنات شهرستان لایروبی آن مصوب شد تا فرآیند تأمین اعتبار انجام و لایروبی را جهاد کشاورزی اجرا کند و همچنین ستاد اجرای فرمان امام هم قرار شد برای ۵ خانوار بی خانمان لوازم خانگی تهیه کند.