نماینده شهرداری اصفهان در مرز چذابه خبر داد:

احداث کریدور خنک کننده در مسیر پیاده روی زائران اربعین

احداث کریدور خنک کننده در مسیر پیاده روی زائران قبل از پایانه مرزی به همراه سیستم خنک کننده به طول هزار متر، نگهداری و نظافت ۲۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام زنانه و مردانه در ۳ شیفت کاری و .... از دیگر اقدامات انجام شده است.

احداث زائرسرایی به مساحت ۷۵۰ متر مربع با دو سالن استراحتگاه ۱۵۰ مترمربعی و ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام یکی از  اقدامات شهرداری اصفهان به مناسبت پیاده روی اربعین حسینی(ع) در مرز چذابه به‌شمار می‌رود.
نماینده شهرداری اصفهان در مرز چذابه با بیان اینکه روزانه حدود ۶۰ تن زباله و ضایعات توسط ۶ دستگاه خودرو زباله کش در مرز چذابه جمع‌آوری می شود، گفت: ۱۶۰ نفر نیروی خدماتی در سه شیفت کاری مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.

حسن مداح با اعلام این خبر گفت:  احداث کریدور خنک کننده در مسیر پیاده روی زائران قبل از پایانه مرزی به همراه سیستم خنک کننده به طول هزار متر، نگهداری و نظافت ۲۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام زنانه و مردانه در ۳ شیفت کاری، نظافت ۱۵ هکتار از مساحت پایانه مرزی، ورودی و خروجی پایانه و محوطه تردد زائران کشورهای همسایه شرقی ایران از دیگر اقدامات انجام شده است.

نماینده شهرداری اصفهان در مرز چذابه با بیان اینکه روزانه حدود ۶۰ تن زباله و ضایعات توسط ۶ دستگاه خودرو زباله کش در مرز چذابه جمع‌آوری می شود، اظهار کرد: آذین‌بندی گذرها به تمثال شهدا، نصب سیستم صوت در گذر پیاده زائران به طول ۵۰۰ متر، نصب یک دستگاه تلویزیون شهری به ابعاد ۴*۸ در ورودی سالن پایانه مرزی، نصب و استقرار ۳۵۰ مخزن زباله، گل‌کاری و فضاسازی در پایانه با ۱۵۰ عدد گونه گیاه مقاوم به گرما و رنگ‌آمیزی جداول در مسیر پیاده روی زائران به طول ۳ کیلومتر بخش دیگری از اقدامات شهرداری اصفهان مستقر در مرز چذابه است.

وی با اعلام اینکه ۱۶۰ نفر نیروی خدماتی در سه شیفت کاری مشغول خدمت رسانی به زائران هستند، گفت: در این مکان ۲۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین از جمله خودرو آتش‌نشانی، حمل متوفی، تانکر آبرسانی، جرثقیل، کامیون، تانکر تخلیه فاضلاب، کامیونت، نیسان، وانت‌سواری، تراکتور، پرس حمل زباله، مینی بوس و موتورسیکلت مستقر شده و امور فرهنگی نیز توسط ۳۰ نفر نیروی تخصصی در حال انجام است.