مدیر منطقه هفت شهرداری خبر داد :

اجرای سومین مرحله طرح محله من محله زندگی در رحیم آباد

مهدی سلطان آقایی مدير منطقه 7 شهرداري گفت : سومین مرحله از طرح محله من محله زندگی، در محله رحیم آباد ، در حال اجراست.

مهدی سلطان آقایی مدیر منطقه ۷ شهرداری گفت : سومین مرحله از طرح محله من محله زندگی، در محله رحیم آباد ، در حال اجراست.

مدیر منطقه هفت با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله رحیم آباد اظهار کرد: بعد از شهرک کاوه و محله فروردین ، با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان ، طی ۱۰ روز شهرداری منطقه نگاه عمیق تری به محله رحیم آباد خواهد داشت.
وی افزود: پیاده روسازی ، اصلاح و ترمیم بلوک فرش پیاده روهای معیوب و ساماندهی جداول در این محله در دستور کار است .
او تصریح کرد : در ادامه رفع معضلات حوزه عمران در این محله ، روکش آسفالت برخی معابر و کوچه ها و همچنین لکه گیری وسیع در سطح محله در حال انجام است .

مدیر منطقه۷ گفت : بنا به درخواست های مکرر شهروندان این محل، قطعه های فضای سبز خیابان آزادی ، خیابان کاوه و کوچه های منتهی به خیابان آزادی نیز در حال ساماندهی است .

سلطان آقایی افزود: علاوه بر ایمن سازی و رنگ آمیزی دیواره های فرسوده محله ، ۴ پلاک موجود در این محله که دارای دیوارههای بزرگ بودند نیز ساماندهی و در دستور کار برای زیباسازی قرار می گیرد.او افزود: تسطیح و پاکسازی زمین های بایر ، جمع آوری نخاله های ساختمانی ، شستشوی معابر و ساماندهی مبلمان های شهری نیز در حال اجراست .
او در پایان افزود : حریم مادی فرسخ واقع در خیابان کاوه و خیابان غرضی نیز بنا به درخواست شهروندان پاکسازی و فضای سبز آن ساماندهی و روشنایی آن بهینه می گردد.