اجرای برنامه «بشنو و باورنکن» در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان

مریم یادگاری : ویژه برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر با عنوان «بشنو و باورنکن» در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود. معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر ویژه برنامه‌ای با عنوان «بشنو و باور نکن» از سوی اداره اجتماعی و […]

مریم یادگاری : ویژه برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر با عنوان «بشنو و باورنکن» در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر ویژه برنامه‌ای با عنوان «بشنو و باور نکن» از سوی اداره اجتماعی و مرکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری اصفهان و با همکاری ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

سعید امامی اظهار داشت: برپایی غرفه‌های مشاوره با عنوان “از من بپرس”، اجرای نمایش تئاتر خیابانی و سیر نمایشگاهی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از جمله بخش‌های این ویژه برنامه بوده که در ۳۰ محله از جمله نا‍ژوان، حصه، گورت، محله جلوان، رهنان، کردآباد، دارک، سودان، میرداماد، دهنو و … میزبان شهروندان و آگاهی بخشی به آنها است.

وی با اشاره به اینکه شعار واحد امسال در سراسر کشور «همه با هم نه به اعتیاد» و «یاریگر هم باشیم» است، افزود: این ویژه برنامه از سوم تیرماه آغاز شده و تا ۲۱ تیرماه ادامه خواهد داشت که به تفکیک مناطق براساس برنامه ریزی صورت گرفته از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت زمانبندی جدول محلات در هر منطقه می‌توانند با شماره ۳۲۲۴۰۱۲۴ تماس حاصل کنند.