نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
امیراحمد زندآور اظهار کرد: متأسفانه پنج نفر از جامعه مطبوعات اصفهان به کرونا مبتلا شدهاند اما خوشبختانه وضعیت عمومی آنها خوب است و تنها حال یک نفر از آنها به خاطر کسالت زمینهای خوب نبود که با دستور ویژۀ ما برای پیگیری و مراقبت ویژه بحمدالله وضعیت ایشان نیز رو به بهبودی است.
وی از اجرای یک طرح غربالگری ویژه اعضای خانه مطبوعات اصفهان نیز خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگیهای انجامشده در خانه مطبوعات و به جهت اهمیتی که برای سلامتی خبرنگاران قائلیم، با یک آزمایشگاه قرارداد بستیم و آنها از امروز در مجتمع مطبوعاتی لاله مستقر میشوند تا از اهالی رسانه تست کرونا بگیرند.
مدیر خانه مطبوعات اصفهان یادآور شد: هزینه انجام این تست حدود ۶۰ هزار تومان بود اما رایزنیهایی را انجام دادیم تا ۳۰۰ عضو خانه مطبوعات بهصورت رایگان بتوانند از این امکان بهرهمند و از سلامتی خود مطمئن شوند؛ بااینحال اگر تعداد کمی از خبرنگاران غیر عضو خانه مطبوعات هم مراجعه کردند، سعی میکنیم به سینه آنها دست رد نزنیم.
زندآور، در پاسخ به این سؤال که آیا درخواست تدوین پروتکل ویژهای برای خبرنگاران از سوی خانه مطبوعات به ستاد مبارزه با کرونا دادهشده یا خیر، توضیح داد: در بحث کرونا ما تصمیمگیرنده نیستیم و نمیتوانیم بهصورت طیفی عمل کنیم. تنها پیشنهادات دادهشده را به ستاد مبارزه با کرونا منتقل میکنیم تا آنها تصمیم لازم را در این خصوص بگیرند.
وی با تأکید بر اینکه هر فرد خود باید نسبت به رعایت مسائل بهداشتی کوشا باشد، گفت: اگر بهصورت عمومی دستوری مبنی بر لغو تجمعات از سوی ستاد مبارزه با کرونا صادر شود، ما ملزم به رعایت آن هستیم و حتماً نشستهای خبری و… را لغو خواهیم کرد.
پاویون شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریختهگری، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.
علی آبادی با بیان اینکه ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی، تامین شده و در حال حاضر برای جانبازان بالای 70 درصد کار در دست انجام است.
در میان میلیونها محتوای منتشرشده درباره همستر کامبت «راههای پیشرفت در بازی»، که کد مورس و کارتهای روزانه، را شامل میشود بیشترین میزان محتوای تولیدشده (با ۳۴ درصد) را به خود اختصاص دادند. ۲۴ درصد از کل این محتوا نیز مربوط به «دعوت به بازی و لینک» بوده است.
دیدگاه بسته شده است.