نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
هادی منوچهری با بیان اینکه در طرح نوسازی ایستگاههای تاکسی به ایجاد محل مناسب برای رانندگان توجه ویژهای شده است، اظهار کرد: هدف از احداث این سایبانها تامین رفاه حال بیشتر رانندگان و همچنین افزایش زیبایی بصری ایستگاههای تاکسی است.
وی افزود: طراحی ویژه برای نصب ایستگاههای جدید با معیار گردشگری شهر اصفهان در دست اقدام است و به زودی اجرا خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اصلاح تعدادی از ایستگاههای خطوط تاکسی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایستگاه میدان امام(ع) با هدف افزایش زیبایی بصری و کاهش مسائل ترافیکی، اصلاح هندسی شده است.
وی با اشاره به روند نوسازی تاکسیهای فرسوده شهر گفت: تاکسیهای جدید با حمایت شهرداری و شورای شهر اصفهان و با ارائه تسهیلات وام برای هر تاکسی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان (با سود چهار درصد) واگذاری میشود.
منوچهری تاکید کرد: تلاش تاکسیرانی نوسازی یک هزار تاکسی فرسوده شهر است البته تاکسیهای جدید از نوع پژو ۴۰۵ بوده و قیمت مصوب آن از سوی ایران خودرو حدود ۹۱ میلیون تومان اعلام شده است.
وی اظهار کرد: طی چند ماه آینده ۷۰ درصد ناوگان تاکسیرانی شهر مجهز به نرمافزار پرداخت الکترونیکی کرایه «اصکیف» خواهد شد تا شاهد حذف پول خرد در پرداخت کرایه تاکسیهای شهر باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه از سامانه هوشمند پرداخت کرایه تاکسی توسط بخش خصوصی پشتیبانی نرم افزاری میشود، افزود: مهمترین هدف استفاده از بارکدخوان در تاکسیهای شهر افزایش ضریب ایمنی و امنیت با جلوگیری از برخورد فیزیکی برای تبادل اسکناس به ویژه در شرایط کرونایی فعلی است.
پاویون شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریختهگری، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.
علی آبادی با بیان اینکه ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی، تامین شده و در حال حاضر برای جانبازان بالای 70 درصد کار در دست انجام است.
در میان میلیونها محتوای منتشرشده درباره همستر کامبت «راههای پیشرفت در بازی»، که کد مورس و کارتهای روزانه، را شامل میشود بیشترین میزان محتوای تولیدشده (با ۳۴ درصد) را به خود اختصاص دادند. ۲۴ درصد از کل این محتوا نیز مربوط به «دعوت به بازی و لینک» بوده است.
دیدگاه بسته شده است.