آغاز ثبت‌نام سرویس مدارس دانش‌آموزان

اولیا می‌توانند با ورود به سامانه ssm.esftaxirani.ir و تکمیل فرم اولیه، تمام مراحل دریافت سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان را به صورت هوشمند انجام دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اولیا با ورود به سامانه سفیر مهر و تکمیل فرم اولیه، تمام مراحل دریافت سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان را به صورت هوشمند انجام دهند. شهرام صانعی با اشاره به اینکه امسال دومین سال اجرای طرح هوشمندسازی ثبت‌نام سرویس مدارس دانش‌آموزی است، افزود: پیش از آغاز هر سال تحصیلی، آمار دانش‌آموزان به شهرداری ابلاغ می‌شود و هماهنگی شرکت‌ها و تعیین سرویس، برعهده شهرداری و سازمان تاکسیرانی است. وی گفت: قرارداد طراحی سامانه توسط شهرداری با شرکت مجری امضا شد و پس از برگزاری جلسات مکرری با فناوری و حراست آموزش و پرورش استان و شهرداری اصفهان در طول تابستان این سامانه با نام «سفیر مهر» از ششم شهریور سال گذشته، به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

صانعی با بیان اینکه اولیا می‌توانند با ورود به سامانه ssm.esftaxirani.ir و تکمیل فرم اولیه، تمام مراحل دریافت سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان را به صورت هوشمند انجام دهند، گفت: این برنامه، به شیوه‌ای طراحی شده تا برای تمام اولیا به راحتی قابل استفاده باشد و محاسبه حق‌الزحمه، اقساط هزینه سرویس، پرداخت هزینه توسط خود سامانه انجام خواهد شد. وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام هوشمند سرویس مدارس اصفهان گفت: اولیا دانش‌آموزان تا مهلت تعیین شده که اطلاع‌رسانی خواهد شد، فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه سفیر مهر، نسبت به ثبت‌نام سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزی اقدام کنند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: ثبت‌نام سرویس مدارس دانش‌آموزان تنها باید از طریق این سامانه انجام شود و سایر مسیر‌ها مورد تأیید آموزش و پرورش نیست و قابل پیگیری خواهد بود و مسئولیت پاسخگویی نیز با مدیر آموزشگاه است.