مالباختگان لوازم داخل خودرو به پایگاه تجسس فرماندهی انتظامی اصفهان مراجعه کنند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان از شهروندانی که لوازم داخل خودروی آنها به سرقت رفته است خواست برای شناسایی اموال خود به پایگاه تجسس این فرماندهی مراجعه کنند.

سرهنگ حسین ترکیان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هر هفته موارد متعددی از سرقت لوازم داخل خودرو در محله های مختلف اصفهان به این پلیس گزارش می شود.
وی اظهار داشت: به‌تازگی باند ۶ نفره از سارقان که در ۲ سال گذشته اقدام به ۵۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
ترکیان افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با تلاش شبانه‌روزی موفق به شناسایی اعضای این باند در چند عملیات منسجم و هماهنگ شدند.
وی یادآور شد: با توجه به دایر شدن قرارگاه مقابله با مالخران در استان و به‌منظور اجرای طرح برخورد با سارقان و مالخران، با هماهنگی مرجع قضایی چهار مالخر نیز در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

ترکیان ادامه داد: بیش از ۴۰۰ قطعه لوازم داخل خودرو شامل باند، ضبط و لاستیک زاپاس به ارزش حدود هشت میلیارد ریال از مخفیگاه این متهمان کشف شد.
وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست که برای شناسایی اموال خود به پایگاه تجسس فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در خیابان لاله، جنب دارالشفاء فاطمیه مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی اصفهان نیز چند روز گذشته از تشکیل قرارگاهی برای تشدید مقابله با مالخران (خریداران اموال مسروقه)، به‌منظور کاهش سرقت در استان خبر داد.