قاچاق از نوع لوازم آرایشی لو رفت

جانشين فرمانده انتظامي استان از توقيف محموله لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق به ارزش 100 ميليارد ريال در شهر اصفهان خبر داد.

ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح ها و برنامه های مقابله ای خود با قاچاقچیان کالا در پی کسب خبری مبنی بر دپوی محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از واحدهای صنفی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد:ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و معاونت غذا و دارو به محل اعزام و در حضور متصدی واحد صنفی این مکان را مورد بازدید قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پس از بررسی های دقیق صورت گرفته ۳۳ هزار و ۳۵۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف و توقیف شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است اظهار داشت: در این رابطه متصدی واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد