سارقان برقی گرفتار شدند

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند 3 نفره سرقت سيم برق در عمليات کارآگاهان پليس آگاهي استان و اعتراف متهمان به 29 فقره سرقت خبر داد.

ماموران انتظامی حین گشت زنی در یکی از خیابان های اصفهان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ فاقد پلاک مشکوک و برای بررسی وارد عمل شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت سیم برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان و اعتراف متهمان به ۲۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: راننده خودرو با مشاهده واحد گشت پلیس قصد متواری شدن از محل را داشته که مأموران با هوشیاری و سرعت عمل خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۵۰ متر سیم برق کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: راننده خودرو پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات اولیه به ۲۹ فقره سرقت سیم برق با همدستی ۲ نفر دیگر و فروش اموال سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ سارق دیگر و یک مالخر در این رابطه گفت: در بازرسی از مخفیگاه مالخر مقادیر قابل توجهی سیم برق مسروقه کشف که پرونده در این خصوص تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.