مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان خبر داد:

حضور بیش از ۹۰۰ داور کودک و نوجوان در جشنواره فیلم کودک و نوجوان

کودکان و نوجوانان اصفهانی تا هجدهم شهریور فرصت دارند برای شرکت در این فراخوان به سایت جشنواره مراجعه و مشخصات خود را وارد کنند.

تجربه موفق سال گذشته در افزایش کیفی و کمی داوران و میزبانی هر روزه از بالغ بر ۹۰۰ داور کودک و نوجوان در سالن‌های سینما در طول روزهای برگزاری جشنواره موجب شد تا این رویکرد در دوره پیش‌رو هم تکرار شود.

مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از آغاز مهلت ثبت‌نام داوران کودک و نوجوانان این رویداد خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان اصفهانی تا هجدهم شهریور فرصت دارند برای شرکت در این فراخوان به سایت جشنواره مراجعه و مشخصات خود را وارد کنند.

میثم بکتاشیان با اشاره به اینکه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از چهاردهم تا نوزدهم مهر ۱۴۰۳ برگزار می شود با اشاره به جزئیات فراخوان دوره سی‌وششم افزود: داوران این دوره در دو گروه ۹ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۶ سال به تماشای فیلم‌های جشنواره خواهند نشست و در نهایت با رأی خود، یک اثر را به عنوان فیلم برگزیده داوران کودک و نوجوان انتخاب می کنند.

مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان خاطرنشان کرد: دبیرخانه کمیته داوران کودک و نوجوان جهت ارائه اطلاعات بیشتر به روال سال گذشته در فرهنگسرای تخصصی نوجوان وابسته به سازمانی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان مستقر است.