بار تریاک لو رفت

به نقل از  سپاهان خبر، ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در فرماندهی انتظامی شهرستان نایین حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بیش از […]

به نقل از  سپاهان خبر، ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در فرماندهی انتظامی شهرستان نایین حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بیش از ۲۹ کیلو تریاک در عملیات مأموران انتظامی شهرستان نایین خبر داد.

سرهنگ مهرداد فراشی بیان داشت:ماموران پلیس حاضر در صحنه پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه آن موفق شدند ۲۹ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را کشف کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان افزود: در این رابطه این خودرو توقیف و ۲ متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند